Доставка і оплата
Доставка по Львову
Отримання в магазині - Доставка безкоштовна при отриманні в магазині. Отримати товар можна в нашому магазині за адресою: Львів, вул. Залізнична, 7, попередньо погодивши дату і час візиту. Ви можете здійснити оплату обраного Вами товару в нашому магазині, зарезервувавши товар на три дні.
По Львову до дверей - Доставка безкоштовна при замовленні понад 600 грн. Доставка 25 грн. при замовленні до 600 грн. Доставка зазвичай здійснюється на наступний день після оформлення замовлення, з понеділка по п'ятницю з 11:00 до 19:00. У день доставки з Вами зв'яжеться співробітник компанії для підтвердження часу і адреси.
Доставка по Україні
Отримання товару в відділення Нової Пошти - Вартість доставки оплачує одержувач відповідно до тарифів компанії - перевізника. Доставка безкоштовна при замовленні понад 2000 грн. При оплаті накладеним платежем, комісію за грошовий переказ оплачує одержувач незалежно від суми замовлення. Термін доставки замовлення до Вашого відділення Нової пошти - 1-3 робочих дні з моменту оформлення замовлення. Для отримання замовлення необхідно мати при собі паспорт та знати номер накладної, який Ви отримаєте від нашого співробітника.
Адресна доставка кур'єром Нової Пошти - Адресну доставку в Вашому місті здійснює компанія - перевізник Нова пошта. Вартість доставки оплачує одержувач відповідно до тарифів компанії - перевізника. Термін доставки замовлення - 1-3 робочих дні з моменту оформлення замовлення. Перед доставкою з Вами зв'яжеться кур'єр Нової пошти. Доставка здійснюється з понеділка по суботу з 9:00 до 21:00. При отриманні замовлення перевірте цілісність упаковки і вмісту. У разі виявлення дефектів упаковки зверніться до відділення Нової Пошти.
Перевірка замовлення
При отримані замовлення необхідно оплатити його авансом, після того можна оглянути. Як що товар з дефектом, Ви повертаєте його працівнику служби доставки, і він повертає Вам кошти. Кур’єрська служба самостійно оформлює повернення товару відправнику. Ми будемо вдячні, як що ви повідомите нашому менеджеру про відмову від товару.
Способи оплати замовлення
- Готівкою при отриманні замовлення
Ви оплачуєте замовлення працівнику служби доставки після чого, перевіряєте його. При виявленні дефектів Ви можете зв'язатися з менеджером і відмовитися від товару. Оплата за товар здійснюється в гривнях. Ми будемо вдячні, якщо Ви підготуєте суму оплати замовлення заздалегідь. Вам надається накладна.
- За безготівковим розрахунком (платник - фізична особа)
Для оплати замовлення через банк менеджер надішле Вам по електронній пошті або смс реквізити банківської платіжної картки або розрахункового рахунку, ви можете оплатити замовлення в будь-якому банку або через електронний банкінг (з комісією по тарифу банку). Після отримання грошей Ваше замовлення буде передане кур'єрській службі для доставки за вказаною адресою.
- За безготівковим розрахунком (платник - юридична особа)
Для оплати замовлення за безготівковим розрахунком надішліть нам Ваші реквізити на електронну адресу або факс. Ми підготуємо і надішлемо Вам рахунок для оплати. Замовлення формується протягом двох днів з моменту зарахування коштів на розрахунковий рахунок. Якщо Ви повідомите про проведену оплату, це прискорить обробку замовлення.
Повернення
Повернення товару належної якості
Якщо товар ще не отримано - ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши менеджера по телефону. Якщо ви вже отримали товар - можете здійснити повернення протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки товару), зв'язавшись з нашим менеджером. Повернення товару належної якості можливий за умови збереження його товарного вигляду (упаковка, пломби, ярлики) і споживчих властивостей, а також документів, що підтверджують факт покупки і оплати (товарна накладна, видаткова накладна або довіреність).
Повернення товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар з явним дефектом, а також товар, який не відповідає замовленню або не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Якщо вам був переданий товар неналежної якості, що б ми змогли повернути вам гроші, зв'яжіться з нашим менеджером.
Порядок повернення товару
Для повернення товару необхідно:
- Заповнити заявку на повернення замовлення на нашому сайті.
- Акуратно упакувати товар, що повертається. Вкласти в упаковку товарну накладну, всі пломби, ярлики та етикетки, що додавалися до товару.
- Протягом 14 днів (не рахуючи дня отримання) доставити товар самостійно або відправити коробку із замовленням (із зазначенням повної вартості вкладення та з повідомленням про вручення): кур'єрською службою "Нова Пошта": м. Львів, вул. Шевченко, 108. Відділення № 70. Доставити товар самостійно: Львів, вул. Залізнична, 7. Магазин Astron.
Важливо!
При відправленні посилки кур'єрською службою, фактичною датою повернення товару вважається дата, зазначена на посилці. Оплата за зворотню пересилку товару здійснюється покупцем. Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена "накладеним платежем" або з "пересиланням за рахунок одержувача".
Терміни та порядок повернення грошей
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання товару належної якості, а також після отримання оплати за товар.
Якщо ви повертаєте товар належної якості (наприклад, не підійшов розмір або фасон) - вам буде повернута його вартість, без вартості доставки. При поверненні товару неналежної якості, ми повертаємо не тільки його вартість, але і вартість пересилання.
Не відшкодовується вартість товарів, повернутого з порушенням умов повернення (наприклад, якщо ви переслали товар не повністю, частково без пломб / ярликів).
Ми повертаємо Ваші гроші
Повернення грошових коштів проводиться таким шляхом:
- на особистий рахунок в нашому магазині для нових покупок;
- поштовим переказом через ваше відділення Укрпошти.
Заключна інформація
Важливо! Заява - обов'язкова умова повернення.
- При поверненні коштів поштовим переказом, в заяві необхідно вказувати дійсні прізвище, ім'я та по батькові. В іншому випадку, відділення зв'язку буде змушене відмовити вам у видачі перекладу.
- Звертаємо вашу увагу на те, що повернення грошових коштів здійснюється тільки тим способом, який був зазначений вами в заяві на повернення. Відзначаємо особливо, що неможливе повернення грошових коштів готівкою.
- Компанія Astron не несе відповідальності за затримку повернення товару та грошових коштів, викликану роботою служб доставки, пошти і банків.
Зв'язатися з нашими менеджерами можна за телефонами:
(032) 245-04-19,
(068) 355-35-50,
(068) 575-06-75
e-mail:
Адреса офіса:
79039, Україна, Львів, вул. Залізнична, 7
Режим роботи:
з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00.
Всі відносини між магазином і покупцем регулюються нормами законодавства України.